Slovensky | English
Infomail: fio@fio.sk

Úvod > O nás > FAQ

Často kladené otázky - FAQ

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. Zoznam otázok je neustále doplňovaný. V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte kontaktovať svoju pobočku, alebo nám môžete Vašu otázku zaslať prostredníctvom on-line formulára.

Bankové služby

Investičné služby


Ostatné

1. Ako môžem začať investovať?

Investorom sa môže stať prakticky každý, stačí prísť na niektorú z pobočiek spoločnosti. Tu nájdete informácie o tom, čo je nutné urobiť v prípade záujmu o investičné služby.

2. Aký je minimálny vklad, aby som mohol/a začať obchodovať?

Výška investície nie je obmedzená žiadnou minimálnou sumou.

3. Je možné prostredníctvom Fio banky obchodovať aj bez využitia aplikácie e-Broker?

Väčšina klientov obchoduje kvôli efektívnosti práve cez aplikáciu e-Broker. Každý klient má však možnosť zadávať pokyny na burzu aj telefonicky a osobne na pobočke.

3. Poskytuje Fio v oblasti investovania určitú pomoc, vzdelanie?

Áno, okrem rôznych odporúčaní a manuálov, ktoré sú k dispozícii na internetových stránkach, realizujeme aj vzdelávacie semináre pre začiatočníkov i pokročilých investorov. Termíny nových seminárov nájdete TU!

e-Broker

Prihlásiť sa | Demoúčet

Internetbanking

Prihlásiť sa | Ukážka

Smartbanking

Stiahnuť | Ako aktivovať


SLEDUJTE NÁS

Facebook Twitter YouTube

Kurzový lístok

NákupPredaj
CZK25,9754024,60960
USD1,112401,04759
GBP0,880310,82902
CHF1,003000,94456
PLN4,437214,17872

Kompletné informácie tu