Slovensky | English
Infomail: fio@fio.sk

Úvod > O nás > FAQ

Často kladené otázky - FAQ

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. Zoznam otázok je neustále doplňovaný. V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte kontaktovať svoju pobočku, alebo nám môžete Vašu otázku zaslať prostredníctvom on-line formulára.

Bankové služby

Investičné služby


Ostatné

1. Má Fio banka, a.s., pobočka zahraničnej banky, aj kamenné pobočky?

Áno, nájdete nás v najväčších slovenských mestách. Bližšie kontakty a otváracie hodiny nájdete TU!

2. Kto a ako sa môže stať klientom Fio banky?

Klientom Fio banky sa môže stať prakticky každý, stačí prísť na niektorú z pobočiek banky. Tu nájdete informácie o tom, čo je nutné urobiť v prípade záujmu o bankové služby.

3. Mám problémy so zobrazovaním dát v internetovom bankovníctve. Ako to môžem vyriešiť?

Overte či:
- sú povolené vo Vašom prehliadači cookies.
- čas a dátum na Vašom PC zodpovedá časovému pásmu v SR.

V prípade zlého nastavenia môže pokladať Váš PC súbory cookies za staré a teda neplatné. Ak ani toto nepomohlo, skontrolujte nastavenie firewall, prípadne proxy servera, alebo zmeňte prehliadač.

4. Mám problémy s prihlásením od Internetbankingu. Ako to môžem vyriešiť?:

Najčastejším problémom je zle nastavený jazyk klávesnice, CAPS LOCK, NUM LOCK a pod.

5. Zadal som zle heslo pri vstupe do IB, teraz sa nemôžem prihlásiť, čo robiť?

Ak sa užívateľ pokúsi po sebe 5x zle prihlásiť, prístup mu zablokujeme na 60 minút.

Všetky tieto informácie nájdete v obchodných podmienkach pre elektronickú správu účtov.

e-Broker

Prihlásiť sa | Demoúčet

Internetbanking

Prihlásiť sa | Ukážka

Smartbanking

Stiahnuť | Ako aktivovať


SLEDUJTE NÁS

Facebook Twitter YouTube

Kurzový lístok

NákupPredaj
CZK25,9348424,57116
USD1,097731,03377
GBP0,881680,83031
CHF1,000300,94202
PLN4,454034,19456

Kompletné informácie tu