Často kladené otázky - FAQ
V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. Zoznam otázok je neustále doplňovaný. V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte kontaktovať svoju pobočku, alebo nám môžete Vašu otázku zaslať prostredníctvom on-line formulára.
Bankové služby
Investičné služby
Poplatky
1. Akým spôsobom sú vyrubované poplatky?
Poplatky sú vyrubované v závislosti od trhu. Vyrubený poplatok sa skladá väčšinou z dvoch častí:
- poplatok Fio banky, ktorý nájdete v Cenníku základných služieb
- poplatok trhu, ktorý nájdete v Prílohe k cenníku základných služieb
2. Platím za každý zadaný pokyn?
Za podanie pokynu prostredníctvom aplikácie e-Broker neplatíte nič. Poplatky sú vyrubované len za zrealizované obchody.
3. V prípade, že sa pokyn uspokojí vo viacerých častiach, platím poplatok raz, alebo za každú zrealizovanú časť?
V prípade ak sa pokyn realizuje vo viacerých častiach v rámci jedného dňa, tak sa platí len jeden poplatok (táto podmienka neplatí len pri českom trhu). Ak sa obchod realizuje počas viacerých dní, poplatok je vyrubovaný za každý deň samostatne.
4. Vyrubuje Fio banka poplatky za držanie pozície počas noci, resp. počas viacerých dní?
Nie, Fio banka nevyrubuje žiadne poplatky za držanie pozície počas viacerých dní. Poplatky sú vyrubované len za zrealizovaný obchod.
5. Dochádza k rozširovaniu trhových spreadov (rozdielu medzi dopytom a ponukou) v aplikácii e-Broker?
Nie, cez aplikáciu e-Broker obchodujete za aktuálne ceny dostupné na jednotlivých burzách. Fio banka žiadnym spôsobom nenavyšuje cenu ponuky a neznižuje cenu dopytu.
6. Aký je poplatok za on-line dáta o aktuálnej cene, ponuke a dopyte z jednotlivých trhov?
Za poskytovanie aktuálnych kurzov bez meškania nie sú účtované žiadne poplatky. Je potrebná len ich registrácia prostredníctvom stránky "Globálne nastavenia".