Slovensky | English
Infomail: fio@fio.sk

Úvod > O nás > Média > Tlačové správy > Fio banka pre každú jazdu

Fio banka pre každú jazdu

3.1.2022 12:00

Fio banka prichádza s novou reklamnou kampaňou s názvom Pre každú jazdu. Hlavnou tvárou je kolotočiar Fridrich Bihári, ktorého stvárnil Daniel Fischer.

Novú kampaň pre Fio banku pripravila agentúra Jinej Gang, ktorá vo vizuálne atraktívnom prostredí púte rozohráva príbehy Fridricha Biháriho. Ten nás tak zavedie medzi kolotoče, na strelnicu alebo do karavanu. Hlavnej úlohy majiteľa púte sa zhostil Daniel Fischer, jeho ženu Carmen stvárnila Petra Nesvačilová a parťáka Mária si zahral Karel Jirák.

„Fio banka prišla s jasným zadaním: chceme unikátnu kampaň, ktorá vystúpi z reklamného breaku, takú, akú majú Česi a Slováci radi. Humornú, plnú hlášok, trochu na hrane, ale nech je jasné, že sme banka pre všetkých klientov, či už si berú hypotéku alebo potrebujú konto bez poplatkov. Vymysleli sme koncept Banka pre každú jazdu. Odohráva sa vo vizuálne atraktívnom prostredí malebnej púte, kde môžeme rozohrať množstvo mikropríbehov, vtipne naviazaných na bankové produkty. Mali sme šťastie na klienta, skvelých hercov a fantastickú produkciu Ad Kolektiv, s ktorými sme vytvorili mimoriadnu kampaň. To je presne ten dôvod, prečo sme pred rokom zakladali nové kreatívne zoskupenie, ktoré rozvíri stojaté vody českej a slovenskej reklamy,“ zhoduje sa trio Hübl, Říha, Vápeník, kreatívci a zakladatelia agentúry Jinej Gang.

„Verím, že naša nová reklamná kampaň bude výrazná a divákov zaujme nielen vďaka prostrediu, ktoré všetci dobre poznajú a spomínajú naň. Ukážeme ho tak trochu z druhej strany, že aj podnikatelia s atrakciami riešia svoje financie rovnako ako ich zákazníci, ktorých stále pozývajú na svoj autodróm. Natáčanie bolo intenzívne, zábavné a myslím, že aj zážitkom pre všetkých zúčastnených. Ďakujem agentúre, že prišli s takým, možno spočiatku celkom odvážnym, nápadom, a že sa nám ho podarilo dotiahnuť do vydareného konca. Dúfame, že sa aj divákom spoty zapáčia, pobavia ich a niektoré hlášky zľudovejú. Týmito niekoľkými spotmi ale celý kolotoč ešte len začína,“ hovorí obchodný riaditeľ Fio banky Jan Bláha.

Kampaň Pre každú jazdu odštartovala 24. decembra na staniciach Markíza, Doma a Dajto. Fio banka pripravila spoty v štandardnej 30 sekundovej dĺžke a niektoré dlhé aj 45 sekúnd. Okrem toho majú niektoré spoty ešte dlhšiu online verziu, ktorá bude k videniu na sociálnych sieťach banky. Kampaň bude podporená online bannermi, PPC reklamou, sociálnymi sieťami a POS materiálmi na pobočkách.


Dozor nad Fio banka, a.s. vykonává Česká národní banka.
Prehlásenie


e-Broker

Prihlásiť sa | Demoúčet

Internetbanking

Prihlásiť sa | Ukážka

Smartbanking

Stiahnuť | Ako aktivovať


SLEDUJTE NÁS

Facebook Twitter YouTube

Kurzový lístok

NákupPredaj
CZK25,2118323,88617
USD1,047630,98659
GBP0,868830,81821
CHF1,008400,94965
PLN4,845734,56344

Kompletné informácie tu