Nová reklamná kampaň Fio banky sa odohráva na farme
Fio banka v novej reklamnej kampani mení prostredie a aktuálne spoty sa odohrávajú na farme. Hlavnými tvárami sú opäť Daniel Fischer a Petra Nesvačilová, tentoraz ale v rolách Jakuba a Alžbetky. Koncept Pre všetky pozemské radosti pripravila agentúra Jinej Gang.
Fio banka sa drží osvedčenej dvojice hlavných hercov, ktorí na svojej farme chovajú množstvo zvierat, rieši množstvo bláznivých situácií, s ktorými si musia poradiť. Humor do týchto situácií vložila opäť agentúra Jinej Gang, ktorá posunula predchádzajúci trojročný koncept Pre každú jazdu do prostredia farmy, a to s novým sloganom Pre všetky pozemské radosti.
V hlavných úlohách diváci uvidia Daniela Fischera a Petru Nesvačilovú. Spoty vznikli v produkcii AdKolektiv, režíroval ich Daniel Růžička, osvedčený tvorivý tím sa tak nezmenil. Vizuálne efekty, ktoré v niekoľkých spotoch hrajú významnú úlohu, vznikli v štúdiu UPP. Natáčalo sa na farme Prak u Českého Šternberka.
„Súčasná kampaň fungovala veľmi dobre a svojou výraznosťou pritiahla do banky veľa nových klientov. Chceli sme využiť to, že sa nám s partiou z Jinýho Gangu, s hercami, režisérom a produkciou dobre spolupracuje a naším cieľom bolo stavať na tejto chémii aj naďalej. Agentúra dokázala koncept zmeniť a posunúť tak, aby divákovi bolo stále jasné, že ide o reklamy Fio banky. Predpokladáme, že diváci nebudú mať s rozpoznaním žiadny problém a opäť sa budú baviť. Pripravili sme pre nich rôzne dlhé formáty spotov, a to od viac ako minútových YouTube verzií až po 6-sekundové bumpery. Veríme, že si pozemské radosti užijú dosýta,“ uvádza nové spoty obchodný riaditeľ Fio banky Jan Bláha.
V rámci konceptu Pre všetky pozemské radosti bolo natočených celkom 5 spotov, všetky diváci uvidia v priebehu januára.
Kampaň Pre všetky pozemské radosti odštartovala 1. januára na staniciach Markíza, Doma a Dajto. Fio banka začína so spotmi v dĺžke 45 sekúnd, pokračovať budú aj klasické tridsaťsekundové spoty. Predĺžené verzie spotov sú pripravené pre užívateľov sociálnych sietí a divákov na YouTube. Kampaň bude podporená online bannermi, PPC reklamou, sociálnymi sieťami a POS materiálmi na pobočkách.
Dozor nad Fio banka, a.s. vykonává Česká národní banka.
Prehlásenie