3. miesto v zákazníckom hodnotení KPMG
V rebríčku najlepších zákazníckych skúseností spoločnosti KPMG sme sa umiestnili na skvelom 3. mieste medzi bankami a celkovo na 38. mieste
Spoľočnosť KPMG dlhodobo monitoruje zákaznícku skúsenosť na Slovensku a teší nás, že sme sa po prvýkrát dostali do rebríčka 50 najlepších slovenských firiem a na tretie miesto v rámci finančného sektora. Ocenenia od našich klientov berieme ako dôkaz, že naše produkty a služby sú dobre nastavené, zrozumiteľne komunikované a že naša filozofia #bezpoplatkov funguje. Spätná väzba od klientov je pre nás najcennejšia, vážime si ju a berieme ju aj ako záväzok do budúcnosti.
V rebríčku za rok 2022 sme sa umiestnili na 3. mieste vo finančnom sektore a na 38. mieste celkovo.
V rovnakom rebríčku v Českej republike sa česká Fio banka umiestnila na 2. mieste a celkovo na 4. mieste.
Ďakujeme a gratulujeme všetkým ostatným oceneným.
Dozor nad Fio banka, a.s. vykonává Česká národní banka.
Prehlásenie
Najnovšie:
- Denní report - středa 24.04.2024
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci mírným růstem o 0,02%.
- Index Dow Jones koriguje po předchozím růstu o -0,41%
- Německá burza uzavřela poklesem
- USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 19. dubnu klesly o 6 368 tis. barelů
- Boeing spálil za 1Q méně hotovosti, než analytici čekali
- Pražská burza ve středu v poklesu