Slovensky | English
Infomail: fio@fio.sk

Úvod > Bankové služby > Push notifikácie

Nebaví vás pri zadávaní pokynov v internetovom bankovníctve opisovať kód z autorizačnej SMS? Prejdite na jednoduché potvrdzovanie v mobilnej aplikácii prostredníctvom tzv. push notifikácií. Jednoducho sa vám treba po zadaní platby objaví na telefóne správa „Máte transakciu k autorizácii“, ktorú môžete bleskovo potvrdiť napr. odtlačkom prsta alebo skenom tváre, príp. v základnom nastavení PINom.

Prečo používať push notifikácie. Je to:

  • jednoduché,
  • pohodlné,
  • rýchle,
  • bezpečné.


A rovnako jednoducho môžete vybaviť aj platby kartou na internete. Nakupovanie vo vašich obľúbených e-shopoch bude zase o niečo príjemnejšie.

Ako si push notifikácie nastavíte?

Je to chvíľka vo svojom internetovom, alebo mobilnom bankovníctve (Smartbankingu). Stačí zmena v nastavení účtu.

 V Internetbankingu

Kliknete na odkaz Nastavenia v pravom hornom rohu a na zobrazenej stránke vyberiete v ľavom menu sekciu Zabezpečenie. Pri voľbe Autorizácia pokynov podaných z Internetbankingu kliknete na tlačidlo zmeniť a nastavíte možnosť mobilná aplikácia.

Potvrdzovanie platieb kartou na internete (3DSecure) prostredníctvom push notifikácií si nastavíte v sekcii Platobné karty, Prehľad kariet. Na Detailu karty uvidíte vpravo dole možnosti Nastavenie, zvolíte Typ autorizácie: mobilné aplikácie.

 V Smartbankingu

V aplikácii v pravom dolnom rohu kliknete na Viac, v sekcii Smartbanking - Nastavenie pri Autorizáciii platieb zvolíte Príkazy z internetbankingu a vyberiete možnosť Mobilná aplikácia.

Na rovnakom mieste nájdete voľbu Platby kartou na internetu (3D Secure), kde môžete nastaviť potvrdzovanie cez mobilné aplikácie obdobne ako u príkazov z internetového bankovníctva.

Naše tipy:

  • Nepoužívate Smartbanking, alebo nemáte aktuálnu verziu s push notifikáciami (2.2.3 pro Android a 2.3.1 pro iOS)? Stiahnite si ju v oficiálnom Google Play alebo App Store. Aktivácia trvá iba pár minút - viac tu.
  • Ešte nemáte nastavený odtlačok prsta alebo sken tváre (Face ID) pre svoj Smartbanking? Použitie biometrických prvkov pre prihlasovanie a / alebo autorizáciu pokynov si môžete povoliť v Nastavenie aplikácie (Viac »Smartbanking - Nastavenie» Použiť odtlačok prsta / odomknutie tvárou). Ak tieto možnosti doteraz nepoužívate ani pre iné aplikácie, musíte si najskôr odtlačok prsta či Face ID pridať v nastaveniach telefónu.
  • Pokiaľ sa vám páčia push notifikácie, môžete si týmto spôsobom nechať zasielať napríklad aj oznámenie o pohyboch na účte. V internetbankingu nájdete túto možnosť opäť v záložke Nastavenia, sekcia SMS a e-mailové upozornenia (voľba pridať upozornenie), v Smartbankingu pod tlačítkem Viac » Oznámenie  » + Nové upozornenie.
e-Broker

Prihlásiť sa | Demoúčet

Internetbanking

Prihlásiť sa | Ukážka


SLEDUJTE NÁS

Facebook Twitter YouTube

Tieto stránky používajú cookies. Zotrvaním na týchto stránkach súhlasíte s ich používaním. Ďalšie informácie X