Slovensky | English
Infomail: fio@fio.sk

Úvod > Bankové služby > Smartbanking

Smartbanking

Fio banka poskytuje svojim klientom k účtu bez poplatku inteligentnú bankovú aplikáciu vyvinutú špeciálne pre Smartphone telefóny - Smartbanking. Vďaka tejto aplikácii máte prístup k informáciám o stave vašich financií a možnosť realizovať aktívne operácie naozaj kedykoľvek a kdekoľvek.

Vďaka Smartbankingu môžete vo svojom telefóne sledovať zostatky na vašich účtoch, prehliadať históriu transakcií, zadávať platobné príkazy nielen v rámci Slovenskej republiky, ale i do Českej republiky a do ostatných krajín Eurozóny úplne zadarmo, prečítať si správy od banky, nájsť najbližšiu pobočku a bankomat alebo si spočítať poplatky za štandardné bankové transakcie a overiť si tak, že vo Fio banke sú naozaj nulové.

Rýchly, moderný a ľahký prístup k vašim financiám odkiaľkoľvek.

Výhody Smartbankingu

  • Rýchly, moderný a jednoduchý prístup k vašim financiám odvšadiaľ.
  • Pohodlné ovládanie - natívnej aplikácie pre iOS, Android i Windows Phone.
  • Informatívna časť prístupná pre všetkých bez prihlásenia.
  • Možnosť správy platobných kariet Fio banky.
  • Bezplatné transakcie v rámci ČR a Slovenska.
  • Zriadenie a používanie aplikácie Smartbanking je ZDARMA.
  • Objavte všetky funkcie Fio Smartbankingu

Postup aktivácie Smartbankingu

1. Stiahnite a nainštalujte si aplikáciu Smartbanking z AppStore, Google Play alebo WindowsPhone Store do vášho Smartphone telefónu alebo Tabletu.

2. Spustite aplikáciu Smartbanking, v hlavnej ponuke kliknite na tlačidlo "Nastavenia" a v ďalšom kroku kliknite na voľbu "Registrácia zariadenia". Zobrazí sa vám formulár, kde je uvedené ID vášho zariadenia a polia "Prihlasovacie meno" a "Poznámka". Do poľa "Prihlasovacie meno" zadajte užívateľské meno, ktoré používate pre prihlásenie do štandardného internetového bankovníctva, do poľa "Poznámka" tak môžete napísať svoju vlastnú poznámku, čo je užitočné napríklad vtedy, keď sa do aplikácie Smartbanking prihlasujete z viacero rôznych zariadení a chcete sa medzi nimi lepšie orientovať. Po vyplnení uvedených polí kliknite na tlačidlo "Registrácia".

3. Prihláste sa do klasického internetového bankovníctva a zvoľte položku "Nastavenia - Smartbanking". V tabuľke sa zobrazí žiadosť o pridanie nového zariadenia spoločne s detailnými informáciami o registrácii. Kliknite na "odrážku" pri Akcii. Zobrazí sa formulár, ktorý vyplňte požadovanými údajmi a stlačte tlačítko "Odoslať".

4. Teraz sa už môžete prihlásiť do aplikácie Smartbanking pomocou užívateľského mena a hesla, ktoré ste zadali pri aktivácii aplikácie.

5. Z bezpečnostných dôvodov Vám odporúčame používať v Smartbankingu odlišné heslo od toho, ktoré používate v Internetbankingu.

Zmena hesla a PINu

V globálnom nastavení internetového bankovníctva kliknite na záložku "Nastavenia - Smartbanking". V dolnej časti stránky nájdete položku "Zmena hesla a PINu", kde môžete uskutočniť zmenu vašich údajov.

Odobratie telefónu

V globálnom nastavení internetového bankovníctva kliknite na záložku "Nastavenia - Smartbanking". V dolnej časti stránky nájdete vedľa telefónu, ktorý chcete odstrániť položku "Odobrať".

Postup aktivácie Smartbankingu po stiahnutí a inštalácii aktualizácie

V prípade, ak si stiahnete a nainštalujete novú verziu aplikácie Smartbanking, zobrazí sa na displeji telefónu nasledujúca informácia:

Zariadenie nie je autorizované.
Zariadenie je potrebné autorizovať vo Vašom Internetbankingu: Zadajte prosím toto ID: xxxxxxxx.

Teraz sa prihlásite do internetového bankovníctva, kde kliknite na záložku "Nastavenia - Smartbanking". V dolnej časti stránky sa objaví tzv. UID (User ID - unikátne identifikačné číslo) vášho Smartphone telefónu. Kliknite na ikonku "Potvrdiť zariadenie", čím dokončíte celý proces aktivácie. V tomto okamihu sa už môžete prihlásiť do aplikácie Smartbanking.

Postup zrušenia Smartbankingu

V globálnom nastavení internetového bankovníctva kliknite na záložku "Nastavenia - Smartbanking". V dolnej časti stránky nájdete vedľa prihlasovacieho mena položku "Deaktivuj".

Bezpečnostné upozornenia pre užívateľov používajúcich operačný systém Android:

  • Pre stiahnutie aplikácie použite odkaz uvedený na tejto stránke.
  • Pri sťahovaní overte, že ide skutočne o aplikáciu vytvorenou Fio bankou (tzn. že developerom aplikácie je priamo Fio banka).
  • Fio banka neodporúča sťahovanie aplikácie z alternatívnych marketov alebo stránok.

Podporované operačné systémy:

  • iOS 7.0 a vyššie
  • Android 2.2 a vyššie
  • Windows Phone 8.0

Technická podpora:


e-Broker

Prihlásiť sa | Demoúčet

Internetbanking

Prihlásiť sa | Demoúčet


Kurzový lístok

NákupPredaj
CZK27,5864026,45160
USD1,144881,08359
GBP0,783510,74157
CHF1,136031,07521
PLN4,517114,27531

Ďalšie meny


Tieto stránky používajú cookies. Zotrvaním na týchto stránkach súhlasíte s ich používaním. Ďalšie informácie X