Často kladené otázky - FAQ
V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. Zoznam otázok je neustále doplňovaný. V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte kontaktovať svoju pobočku, alebo nám môžete Vašu otázku zaslať prostredníctvom on-line formulára.
Bankové služby
Investičné služby
Ostatné
1. Ako môžem začať investovať?
Investorom sa môže stať prakticky každý, stačí prísť na niektorú z pobočiek spoločnosti. Tu nájdete informácie o tom, čo je nutné urobiť v prípade záujmu o investičné služby.
2. Aký je minimálny vklad, aby som mohol/a začať obchodovať?
Výška investície nie je obmedzená žiadnou minimálnou sumou.
3. Je možné prostredníctvom Fio banky obchodovať aj bez využitia aplikácie e-Broker?
Väčšina klientov obchoduje kvôli efektívnosti práve cez aplikáciu e-Broker. Každý klient má však možnosť zadávať pokyny na burzu aj telefonicky a osobne na pobočke.
3. Poskytuje Fio v oblasti investovania určitú pomoc, vzdelanie?
Áno, okrem rôznych odporúčaní a manuálov, ktoré sú k dispozícii na internetových stránkach, realizujeme aj vzdelávacie semináre pre začiatočníkov i pokročilých investorov. Termíny nových seminárov nájdete TU!